Een vrije dag


 Vandaag had ik een dagje vrij. Altijd leuk natuurlijk! :-) Het ventje heeft op woensdag ouderschapsverlof, dus in de voormiddag Sterre naar school gebracht en daarna even naar "t stad"(Hasselt) zoals we zeggen. Ik moest nog even in het Kruidvat zijn en daar vond ik deze leuke Lip Smacker met Coca-Cola smaak. Het is zo'n beetje als een labello, maar dan met de geur en smaak van Cola. Het lijkt wel zo'n beetje op die 'cola-lekstokken' van vroeger. Best grappig eigenlijk, het brengt me meteen weer terug naar mijn kindertijd. :-) Er hing nog maar 1 exemplaar en ik dacht eigenlijk dat het de Coca-Cola Cherry versie was, maar het bleek uiteindelijk de gewone Cola te zijn. Maar dat maakt het niet minder leuk natuurlijk. Hij kostte normaal in promotie maar 0.99 eurocent, maar ik was niet aan het opletten omdat de 2 kassiersters de hele tijd aan het babbelen waren en nu zie ik net dat ze mij de volledige prijs van €1.99 hebben aangerekend. Pech! Nog maar eens geleerd dat ik dus altijd meteen mijn kassaticket moet nakijken! :p




Daarna zijn we onszelf weer even gaan verwennen met een lekker warm drankje in de beste en coolste koffie-place van Hasselt en omstreken! :-) Met name KingKongCoffee in de Maastrichterstraat 58. Het is hier echt zalig vertoeven, ik kan er uuuuuuuren blijven zitten als het zou moeten en kunnen. :-) Ze hebben er een heleboel leuke en vooral lekkere creaties op de kaart staan waaronder bijvoorbeeld de Latté Caramel(met caramelfudge) en de Bumble Bee(latté met honing en slagroom) zoals je op onderstaande foto kan zien. 



Of de King Crunch(cappuccino met slagroom, caramel en maltesers). Ze hebben er ook heerlijke chocoladedrankjes, zoals de Triple X(gestoomde melk met 3 soorten chocolade: witte, melk en pure chocolade). YUM!! :-) I'm a KingKong-addict! :-)


In de zomer (maar nu ook hoor) kan je er ook genieten van lekkere Ice-coffees en heerlijk verfrissende soda's. Allen daarheen zou ik zo zeggen! :-)
Zo, nu is het tijd om even wat boodschapjes te gaan doen en daarna is het tijd om gezellig met dochterlief en ventje in de zetel de cocoonen. :-)

Groetjes
Annelies
x

Reacties