Klein berichtje vlug tussendoor

Oeps, het is blijkbaar al lang geleden dat ik nog eens iets postte. Het zijn dan ook drukke dagen geweest, maar ik zal het proberen goed te maken. :-)

Allereerst wil ik toch even een oproep doen aan de kidnappers van de zon: Geef de zon alsjeblieft terug aan ons! We missen haar en we hebben haar nodig! Ik word er niet goed van, van dat triestig weer. Dus liefste zon, als je dit leest, kom dan aub snel terug naar hier! 

Bon...dit gezegd zijnde...wil ik ook nog het heuglijke nieuws melden dat mijn pukkelpop-combiticket ook een feit is! Eindelijk! Na 3 jaar(de laatste keer was ik pas zwanger) ga ik eindelijk nog eens van de partij zijn. Ik kijk er nu al naar uit: Skunk Anansie, Deftones, Triggerfinger, Slayer, Franz Ferdinand, Alabama Shakes, The XX, The Prodigy,.... Yeah baby! :-)
Verder heb ik ook een Deauty Box ontvangen, later meer daarover. :) En natuurlijk is het bijna Pasen. Gelukkig ben ik sinds begin dit jaar al zo'n 4 kilo kwijtgespeeld, dus een beetje zondigen mag af en toe wel he ;-) Ook over de Paasbuit binnenkort meer :)

Zo, nu ga ik eens boodschapjes doen want feestdagen wil natuurlijk zeggen dat de winkels op die dagen gesloten zijn. :p 

Tot gauw(ik durf te beloven dat het nu niet zo lang zal duren...)

Reacties