Vrolijk Kerst...euh...Paasfeest!

Vrolijk Pasen!! Al heb ik met deze winterse temperaturen toch eerder een Kerst-gevoel en heb ik eerder zin om de Kerstboom uit te halen ipv een Paasboom...
In ieder geval was er hier eentje heel blij toen ze vanmorgen opstond en dan heb ik het niet over mezelf(want bibi was weer wakker om 5.45...zomertijd that is, dus technisch gezien was het zelfs nog maar 4.45. Zucht).

Sterre is niet zo'n chocoholic als haar moeder, en misschien is dat maar goed zodat ze het eeuwige gevecht met de weegschaal niet aan moet later, maar ze was toch blij met al die 'eien' en al die 'chocolattt' :-)
Zalig toch om dat gelukkige snoetje te zien.(al is dat op de foto's niet zo duidelijk, poseren is nog niet haar sterkste kant :p)







Gisteren even de stad in gegaan(jaja met het verplichte bezoekje aan KingKongCoffee, want de komende 2 weken zijn ze met verlof *afkickverschijnsel*. Marc en Gemma, geniet ervan he!! Mis jullie nu al! :-)) Ik moest nog even in het Kruidvat, what else, zijn en daar vond ik toch wel deze leuke Hello Kitty CHERRY lippenbalsem. Hoera! :-) Hij is knalroze en ruikt heerlijk naar kersjes. Zalig!


Verder moest ik vooral een nieuwe tube handcrème hebben, want de mijne was zo goed als leeg. Ik heb er dan ook rijkelijk gebruik van moeten maken met dit koude weer, want mijn handen waren superdroog met de nodige kloofjes tot gevolg. Pijnlijk! Via Petra had ik de herstellende handcrème van Le Petit Marseilllais leren kennen. Ik dacht: laten we die dan maar eens proberen en ik moet zeggen: wauw! Hij bevat karité, aloë en bijenwas en ruikt heerlijk, je hebt er niet zo veel van nodig om toch een goede laag op je handen te krijgen en hij werkt echt goed! Hij is wel redelijk vettig, maar dat is juist wat je nodig hebt als je handen echt zo droog en vol kloofjes zijn.  



Ik ben er echt fan van, dus ik ga in de toekomst zeker nog meer producten van Le petit Marseillais uitproberen! Hebben jullie ook al producten van dit merk gebruikt? Laat gerust weten wat jullie er van vinden. :-) 

Nu is het tijd om ons klaar te maken, want we gaan op verdere paasei-zoektocht :-) 

Dikke zoen
Annelies x

Reacties