Dirty Thirty Baby!

Oh jee, er is weer een hele tijd voorbij gevlogen en door allerlei omstandigheden heb ik niet meer aan mijn blogje kunnen werken. Hier dus nog een verslagje van mijn verjaardag (ja, ik weet het, dat was al in mei en we zijn nu juli...maar beter laat dan nooit zeker? :)) 


Moet dit nu echt? Kan ik niet gewoon terug naar 20? Vandaag(25 mei) is het dus zover...tram 3 opent zijn deuren voor mij. Ik geef toe dat ik het er de voorbije weken en misschien zelfs al maanden moeilijk mee heb gehad, maar nu heb ik stilaan zoiets van: Ok, bring it on! :-)

Ik meen mij wel te herinneren dat ik een stralende zon en een zalig temperatuurtje had besteld, maar daar is blijkbaar ergens iets mis gegaan. Damn you, www.orderyoursunshine.com! :p
We proberen er alleszins het beste van te maken en eigenlijk hebben mijn ventje en ik mijn verjaardag al een beetje gevierd.

Zo zijn we vorige week lekker uit gaan eten met ons 2tjes in The Filling Station in Lanaken. 
Dat is een restaurant dat zijn inspiratie haalde bij de Amerikaanse 'diners'. Je kan er dus heerlijke hamburgers eten, maar ze hebben ook een tex-mex geïnspireerd menu. Ze zijn er heel vriendelijk en je moet er niet uren op je eten zitten wachten. Ondertussen heb je er ook vanalles te zien. Heel de zaak staat vol met attributen uit bekende hollywood-blockbusters, beelden, gouden platen, amerikaanse nummerplaten, reclameborden, moto's, Pin-up-beelden, Jukeboxen,  ... Voor ieder wat wils ;-) Van verveling is hier geen sprake! Voor foto's kijk je best eens op de website, daar staan heel wat foto's van het interieur!

Zie hier mijn bday-dinner :)





Verder heb ik een tijdje terug al pukkelpoptickets gekregen, dus dat is iets waar ik erg naar uitkijk! En we hadden een paar weken terug nieuwe schoenen voor mini-me gekocht, Converse All Stars - Stars & Stripes. Ik vond ze zo cool en toevallig zag ik online dat ze die ook in volwassen maten hadden... Dus nu hebben Sterre en mama dezelfde shoes :-D 



 En nee, ik heb mijn schoenen niet
verkeerd aan...de schoenen waren pas
aangekomen en de punten stonden omhoog. :-)

Verder hebben we toch ook een beetje kunnen genieten van wat zonnestraaltjes tussendoor.



We brachten nog eens een bezoekje aan de speeltuin van Bokrijk (aaah nostalgie :)) Sterre is helemaal in to glijbanen. Al heeft ze soms al een beginnende last van hoogtevrees, maar eenmaal de hoogte overwonnen, is het fun fun fun! :) 
En ook de schommel blijft natuurlijk een klassieker! :-) 



 Voor mijn verjaardag kreeg ik oa. een bon van Planet Parfum en daarmee kocht ik 2 OPI nagellakjes van de liquid sand collectie.


 De witte variant, Solitaire genaamd.
 En een zwart-paarse versie, Vesper. 
Deze vond ik uiteindelijk wat teleurstellend
want op het voorbeeldje leek hij meer zwart met paarse tint,
maar eigenlijk was hij gewoon paars met zwarte tint. Oh well...:p 



Omdat ik toch dringend eens wat aan mijn conditie moest doen, kocht ik met mijn verjaardagscentjes in de Decathlon in Maasmechelen nog een nieuwe fiets, die overigens erg fijn fietst! 


En ik kocht ook nog loopschoenen. Maar wegens iets te veel pijn de laatste tijd, is het nog maar bij 2 loopbeurten gebleven. Binnenkort toch de draad proberen op te pakken en door te bijten. Het is nodig :p 



Zo dat was dus nog wat over mijn verjaardag van euh 2 maanden geleden, schaam op mij!




Groetjes
Annelies

Reacties