Weetjesparade

10 weetjes die je altijd al wilde weten over mij:

1. I'm a natural blonde!!!(and darn proud of it!)
2. Ik ben zo'n 3 jaar vegetariër geweest
3. Daardoor kreeg ik allerlei tekorten en raadde de dokter mij aan om toch maar weer vleesje te eten, maar ik zal nooit ofte nooit (althans bewust) paardenvlees eten
4. Ik heb een complex over mijn duimen, een duimencomplex if you will. 
5. Dankzij mijn extreem amandelvormige ogen kreeg ik vroeger nogal eens de bijnaam: Chineesje.
6. Mijn huidige verslavingen zijn: Maltesers, kersen en kokos(allebei altijd al een verslaving geweest eigenlijk), Instagram, KingKongCoffee en blogjes lezen.
7. Ik ben lactose-intollerant sinds mijn 19e ongeveer...
8. Ok, ok, ik ben ook verslaafd aan 'cooking channels' 
9. I'm a sucker for 'based on a true story' movies en natuurlijk de nodige dosis 'chick flicks'
10. Ik heb in mijn leven al heel wat huisdiertjes gehad waaronder 5 dwergkonijnen(niet allemaal tegelijk), 2 honden, een aantal schildpadjes en ontelbare kermisgoudvissen, want toen mocht dat nog. 

Als je nog graag dingen over mij wilt weten, vraag het dan gewoon he! :-)

Reacties