In the picture: Maart 2014

Oeps, ik loop hier serieus achter precies.... Maar daar is een goede reden voor, just wait for it!

In ieder geval begon ik maart met een, al zeg ik het zelf, heerlijke wortelcake. Het was de eerste keer dat ik zoiets probeerde te maken en dankzij een simpel receptje dat ik hier terugvond, kwam ik tot dit resultaat: 

Ik at yoghurt met fruit en homemade granola als ontbijt. Yum!


Mijn bril brak tijdens het oppoetsen plots in 2...


Na een spoedbezoek met mama aan mijn Pearle opticien kon ik 's avonds weer TV kijken met mijn spiksplinternieuwe bril terwijl mijn 'oude' bril verzonden werd om te maken zodat ik hem als reservebril kon houden.


We konden al een aantal dagen genieten van mooi lenteweer en we deden dat met volle teugen! Speeltuinbezoekjes en ijsjes horen daar natuurlijk ook bij!








Ik genoot nog een keer van een lekkere spaghetti, want de dag nadien....de reden waarom het hier weer zo lang duurde....


 ...lag ik in het ziekenhuis om mijn amandelen te laten verwijderen. Lang leve pijnstillers via infuus! 


Gelukkig hield Tinkerbell mij gezelschap :) 


De dag na de operatie kreeg ik dit al voorgeschoteld....deze is foto is van toen ik gedaan had met eten. Dat ging dus helemaal niet zo vlot.


Thuis hield Mylo mij gezelschap en hij deed dat goed! 


Mijn 'eten' die week bestond hoofdzakelijk uit ijswater, pijnstillers en waterijsjes waar ik telkens zo een dik uur over deed en dan nog de helft moest weggooien...


Na zo'n 4tal dagen was ik dat dieet een beetje moe en besloot om eens iets anders te proberen...Ik maakte een beetje appelmoes, maar ook dat bleek nog geen groot succes! Babbelen lukte overigens ook NIET, althans niet zonder te kokhalzen na 2 woorden...

Yep, je kan het al raden, na een week lag ik terug in het ziekenhuis omdat ik 's nachts
plots (sorry) bloed begon over te geven.


Deze keer lukte het eten al een stuk beter! :-D Eindelijk kon ik weer wat krachten op doen en zo kon ik na een nachtje spoed en nog een nachtje ziekenhuis weer naar huis, deze keer met een beter gevoel!


Ondertussen was mijn favoriete tijd van het jaar...NOT...aangebroken: Carnaval. Ik mocht dus een incognito Tinkerbell naar school brengen :) 


Maart was ook de maand waarin ik een zilveren Magnum ontdekte.....en compleet teleurgesteld werd, want jakkes, niet te vreten! 


Sterre herontdekte haar liefde voor 'bellenblaas'... aaaah, jeugdsentiment :)


Ik zag, kocht en paste perfect in een kleedje via Zalando. Almost communie- en trouwfeest-proof!


Johan ging informeren bij Telenet voor een smartphone met abonnement en als extraatje vernamen we dat we ons oud model digicorder gratis mochten gaan omruilen voor een nieuw exemplaar...We stonden er eerst wat sceptisch tegenover omdat we daarvoor naar Eurosys moesten gaan en we daar ivm Telenet nog niet echt de beste service kregen, maar we namen de proef op de som et voila..... diezelfde dag nog prijkte een mooi, nieuw toestel op onze tvkast :) 


Ik deed nog een proef op de som, namelijk Chia-zaad en Gojibessen...Iedereen deed er al zo lang zo geweldig over, dus ik wou nu toch wel eens weten 'what the fuss was all about'! 
Helaas moet ik zeggen dat ik toch niet echt zo'n superfan ben geworden, maar het kon er mee door.... Vooral de Gojibessen kan ik niet goed plaatsen. Ik heb ze zowel gedroogd als geweekt geproefd en ik moet zeggen: Gedroogd zijn ze veel te hard en plakkerig aan de tanden en geweekt smaken ze echt vreselijk vies. Teleurstelling alom dus.


Sterre blijft autoritjes toch vermoeiend vinden :) 


Met een restje blauwe bessen die niet meer zo supervers waren maakte ik nog heerlijke muffins! Yum! 


Ondertussen zag ik ook nog scheel van de tandpijn, dus maakte ik een afspraak bij een kaakchirurg om de tand in kwestie, een wijsheidstand met een gat in, te laten trekken. Na mijn operatie van de amandelen, zat er dus weer een zenuwslopend moment aan te komen in april!
Stress? Wat is dat? :p

Reacties