In the picture: Januari 2015

1 januari 2015, 00.01: Tijd voor de nieuwjaarsbrief!

We begonnen het jaar ook met een gezond ontbijtje

Op 7 januari begonnen de afbraakwerken van mijn kerstboom.

Ik liet nog eens bloed trekken...
met een prachtige en gelukkig tijdelijke tattoo als resultaat.

Er lagen ook pony's in mijn bed...

Ik leefde me uit met het maken van
de uitnodigingen voor Sterre haar B-day bash :)


We ontdekten dat Sterre ook plaatsbesparend kan opruimen. :p

En op medisch verzoek probeer ik meer 'me-time'
in te lassen en te genieten van het leven. Ik maakte me daarvoor
onder andere deze heerlijke koffie. Yummie :) #doodgewonedingen



We kregen eindelijk de eerste sneeuw van deze winter.
Ik pakte mijn girafje goed in en ze was zot content, mannekes!

Mijn hond...is eigenlijk een kat...denkt hij. of ik.
#confused

Nog eens een gezond ontbijtje met de nieuwe Alpro Soja
Yoghurt met kokossmaak. Al ben ik niet helemaal overtuigd, ik vind
hem iets te flauw van smaak. 

Last but not least: ik kreeg voor Nieuwjaar ook nog een topboek cadeau :)

En ook Sterre kreeg nog een topcadeau! 
En hoe was jouw eerste maand van 2015? 


Reacties