2016, lets make it a good one!

De feestdagen in a nutshell:

* werken
* stressen
* last minute pakjesshoppen
* nog meer stressen
* mottig en ellendig zijn
* doen alsof we happy zijn
* aftellen
* soms ook echt happy zijn
* tussendoor ook nog wat werken :)
* megahappy zijn dat die 'doe eens allemaal fake' periode eindelijk weer voorbij is
* aftellen naar disney
* daar oprecht blij van worden
* beseffen dat het solden zijn
* nog even doorbijten en hard werken dus
* altijd blijven lachen(of toch proberen)
* aan goede voornemens doe ik niet meer mee
* aan mezelf en mijn gezondheid leren denken! (ok, dat is misschien dan toch 1 goed voornemen)

En. Hoe was dat daar bij u? 

Bij wijze van opvulling zal ik anders nog wat fotookes plaatsen, want dat is altijd leuk! 
Hoera!
En een gelukkig nieuwjaar nog met alle cliché's van doen. :) 

Goede voornemens, daar doe ik niet aan mee! Maar ik ga wel voor mezelf proberen om mijn eigen lijf en gezondheid op de eerste plaats te zetten. Die donkere plek komt de laatste tijd weer te vaak dichtbij en ik ben vastbesloten om er niet opnieuw in te belanden. Ik ben immers nog steeds uit die vorige put aan het kruipen. 
Kardashian-gewijs doe ik van 'YOLO' dit jaar joh! Zeker na alle gebeurtenissen van het voorbije jaar, ben ik eens te meer weer tot het besef gekomen dat het leven veel te kort is voor al snotterend iedere dag in een hoekje te kruipen vol zelfmedelijden en tristesse ten top. Gedaan, zeg ik! 
Genieten van het leven,dat is iets waarbij ik me nog in vol leerproces bevind. Het is een kunst om dat te kunnen. 

Slapeloosheid, oververmoeidheid als gevolg daarvan, snel geïrriteerd, roepen, tieren, kwaad worden om een te luide ademhaling, .... geef toe, ik was niet goed bezig. Gelukkig komen dit soort gevoelens meer en meer ook in de media, waardoor het juk dat Taboe heet, eindelijk kan worden afgeworpen. 
Het moet gezegd: Nee, ik voelde mij al een hele lange tijd niet meer goed. Ja, er is nog veel werk aan de winkel. Er zullen stappen ondernomen moeten worden, de ene al wat groter dan de andere. De ene al wat akeliger dan de andere. Maar ik ga er voor! Op naar een betere versie van mezelf. Annelies versie 3.3 if you will. En die Annelies gaat zoveel mogelijk uit het leven halen, maat! 

We zijn begonnen met aftellen naar ons 5e tripje alweer naar Disneyland. ("oh boy, daar is ze weer, grow up." Jaja, ik hoor het jullie wel denken, al oogrollend. Maar je doet maar, het kan me niet schelen. Het is MIJN leven en we hebben er flink voor gespaard en daar ben ik trots op en daardoor gaan we er dubbel zo hard van genieten! NAH! ;-) ) 

De aftelrace is dus begonnen. Op dit moment nog 97 dagen te gaan. Woohoow! :) En ik ga er dan ook al mijn verjaardagscadeau krijgen. Maar wat dat is, blijft voorlopig enkel voor mij en mijn roomie een weet en voor jullie een raadsel! Hoera :) 

Zij die mij volgen op FB en Instagram zullen wel al door hebben dat ik van Disneyfan naar Disneyfreak ben geëvolueerd. But I don't care. It makes me happy! :)
Ohja, ik ga ook proberen om videoverslagjes te maken van ons Disneylandtripje. Mijn eerste stappen in de Vlog-wereld. Spannend! Dat is overigens een grote stap, want als er iets is wat ik altijd probeer te vermijden, dan is het wel om in beeld te komen, zowel in video's als op foto's. Ik ga dus waarschijnlijk hoofdzakelijk de omgeving in beeld brengen en niet mijzelf, kwestie van niet meteen alle kijkers weer weg te jagen uiteraard :p 

Iets om naar uit te kijken dus. Ik hou er van als ik iets heb om naar uit te kijken, ook al ben ik nu megaongeduldig en kan de tijd nu niet snel genoeg verder gaan tot 20 april. Maar eerst is er nog de grote K3 show waar we met Sterre naartoe gaan op 17 april. De laatste dag van de tour, ik zal maar genoeg zakdoekjes meenemen zeker? #bleitsmoel 
Sterre kijkt er ook enorm naar uit, ze is zo'n grote fan, vooral van Klaasje want ze vindt zelf dat ze wel een beetje op Klaasje lijkt. :) Ze weet alleen nog niet dat haar allerbeste vriendinnetje ook gaat en langs ons zit(compleet per toeval, what are the odds). Het gaat superleuk worden! 

Genoeg gezeverd nu. Ik ga nog wat aftellen en Disneyvlogs kijken. :) 

Hebben jullie ook zoiets om naar uit te kijken dit jaar? Laat het gerust weten in de comments!

Wishing you all a magical day!

xX Annelies 




Reacties